لیـــــــــلی درپاییز
11:48    چه راحت تونسته فراموشم کنه

سلام به همه دوستای خوبم

حق باشماست باید....

چندروزی بودگوشیم خاموش بودپری روزروشنش کردم ویه گوشه گذاشتمش ورفتم چندوقتی گذشت دوباره اومدم سراغ گوشیم نگاه کردم که دوستش بهم زنگیده بوداس دادم:سلام زنگیده بودین امری داشتین؟

اس داد:سلام اره چندوقتیه که خاموشین امیرزنگ زدبهم الان شارژندارم بعدابهتون اس میدم

خیلی خوشحال شدم چون هفته پیش که حالم خوب نبودوبهش اس دادم داش توروخدایه کاری برام بکن دارم میمیرم شماره ی امیروبرام پیدابکن اون گفت من ندارمش وخودمم بهش گفتم که دیگه بهم نزنگه چون خاطراتش برام زنده میشه

من گفتم بخدامزاحمش نمیشم خودمم نمیخوام که من مانع پیشرفتش بشم ولی دارم میمیرم ازدلتنگی

گفت:باشه من ازفرداشروع میکنم ازهمه ی دوستاش می پرسم که شمارشودارن یانه ولی میدونم که ندارن چون اون بیشتربامن فاب بودومیگشت حالاتابعدخبرت میکنم

منم گفتم باشه ومنتظرموندم

روزبعدش بهم اس داد:سلام هیچکی شمارشونداشت حالاخدابزرگه شایدخودش بهم زنگ زد

منم دیگه جوابشوندادم وخاموش کردم

خیلی بی قراربودم همش اسمشواهسته زمزمه میکردم ویادخاطراتش می افتادم واهسته لبخندمیزدم.......

این روزگذشت اس نداد روزبعدش خودم اس دادم:سلام داداش توروخدابگوچی گفته دارم میمیرم

یک ربع بعد این اس روداد:

سلام،امیرزنگ زدوگفت نمیخواد دوباره بهت نزدیک شه!!!

اون گفت فراموشت کرده بهم شماره هم ندادگفت خودم میزنگم گفت هرکاری داری بهم بگی تابهش بگم

وقتی اینوخوندم می خواستم بمیرم

منوبگوچقدبراش بی تابی میکردم چقدربراش گریه میکردم .......وای خدا......جوابم این نبود

زیبایی زندگی درغصه ودردوغمه     پس زندگیم زیباست چون ازغم هام هرچی بگم کمه

حالادلم برای خودم میسوزه

براخودم متاسفم

دیشب یکی روبرادرددل میخواستم ولی کسی رونداشتم

خدایاببین به چه راحتی تونست.....

اگه قراره بمیرم هم بایدفراموشش بکنم

ولی هیچ وقت نمیبخشمش

خداهیچ وقت.....هیچ وقت

 



نظرات شما عزیزان:

saeed
ساعت12:18---6 شهريور 1391
چه جمله ی عجیبی است “دوستت دارم” ، هر کسی میگوید ، عاشقتر میشود و هر کسی میشنود بی تفاوت تر

saeed
ساعت21:14---4 شهريور 1391
روزی پادشاهی از درویشی پرسید، می توانی چیزی مرا بیاموزی که وقتی شادم، عمگین شوم و وقتی غمگینم، شاد؟







درویش پاسخ داد: آری







در هر دو زمان شادی و غم بگو « این نیز بگذرد»


ترنم
ساعت11:54---1 شهريور 1391
سلام دوست من.خوبی؟بهتری؟مواظب خودت باش.من سعی می کنم همیشه بهت سر بزنم.موفق باشی.

b0y ill
ساعت14:19---25 مرداد 1391
سوختم

باران بزن شاید تو خاموشم کنی

شاید امشب سوزش این زخمها را کم کنی

آه باران ، من سراپای وجودم آتش است

پس بزن باران ، بزن شاید تو خاموشم کنی


هم نفس
ساعت13:06---25 مرداد 1391
خدا، آن حس زیبایی است که در تاریکی صحرا



زمانی که هراس مرگ می دزدد سکوتت را



یکی همچون نسیم دشت می گوید :



«کنارت هستم ای تنها!!!»
سلام عزیزم متاسفم...
درکت میکنم خیلی سخته ولی بایدفراموشش کنی اون لیاقت عشق پاک تورونداره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 30 مرداد 1391برچسب:,به قلم: دلشکسته